Warning: A non-numeric value encountered in /home/659171.cloudwaysapps.com/ymyayubsfy/public_html/wp-content/plugins/gravity-payment/gravity-payment.php on line 98
נסח טאבו בקרית גת - הזמנת נסח טאבו בקרית גת באמצעות כתובת הנכס

נסח טאבו בקרית גת

רישום נכס בטאבו הוא אחד מהצעדים החשובים ביותר שיש לבצע בעת רכישת דירה ואחד הדברים החשובים לבדוק בעת השכרת נכס. נסח טאבו בקרית גת הינו מסמך שמנפיק משרד המשפטים ומהווה תעודת הזהות של נכס. בנסח טאבו בקרית גת נמצא את הפרטים החשובים ביותר: שם / שמות הבעלים, שטח הנכס, הצמדות, היתרים בנכס, הערות אזהרה, עיקולים, שעבודים, משכנתאות.

לשכת רישום מקרקעין מתעדת כל עסקת מכירה וקניה שבוצע בנכס, יש מספר לשכות רישום מקרקעין וכל נכס משויך לאחד מהלשכות.

בעת ביצוע עסקת מכר על נכס, תהליך רישום בטאבו הינו התהליך החשוב ביותר לביצוע מאחר שהמסמך החשוב ביותר להוכחת בעלות על נכס הינו נסח הטאבו.

איך מפיקים נסח טאבו בקרית גת?

תהליך הפקת נסח טאבו הוא תהליך פשוט שלא מצריך ידע טכני או מקצועי, על ידי ביצוע הפעולות הבאות תוכלו לקבל את נסח הטאבו באופן מקוון ישירות למייל:

  1. יש לגשת אל טופס הפקת נסח הטאבו שנמצא בחלק העליון של המסך ולבחור: "נסח טאבו לפי כתובת" ולהזין את כתובת המדויקת של הנכס. באפשרותכם לבחור בשלב זה "הפקת נסח טאבו באמצעות גוש וחלקה במידה ואתם יודעים את הפרטים המדויקים.
  2. יש למלא מספר פרטים אישיים, חשוב לוודא כי כתובת דוא"ל רשומה ללא טעויות שכן נסח טאבו בקרית גת הינו נסח מקוון – קובץ PDF שישלח לכתובת הדוא"ל.
  3. יש להמתין לסיום תהליך ההפקה, צוות אתר טופס קל יבצע איתור הנכס במפות המדינה, איתור פרטים גוש וחלקה, הפקת הנסח, בדיקת תקינותו ושליחתו ללקוח.

סוגי נסח טאבו: נסח טאבו רגיל, היסטורי ומרוכז

בעת רכישת נסח טאבו יש לבחור את אחד מהנסחים הבאים:

  1. נסח טאבו רגיל – נסח טאבו שמופק עבור נכס ספציפי לדוגמא בית פרטי (מופק על ידי גוש וחלקה) או דירה בבניין משותף (מופק על ידי גוש, חלקה ותת חלקה). בנסח טאבו רגיל יופיע הפרטים של נכס אחד ספציפי. מומלץ להפיק נסח טאבו בקרית גת רגיל בעת ביצוע פעולת מכר או שכירות בדירה וזאת כדי לקבלת תמונת מצב ראשונית על העסקה שאתם עומדים לבצע.
  2. נסח טאבו מרוכז – נסח טאבו שמופק באופן מרוכז עבור בניין משותף (2 דירות ומעלה). בנסח המרוכז נקבל מידע חלקי ומרוכז על כל תתי החלקות בבית המשותף. מומלץ להפיק נסח טאבו מרוכז כדי לדעת פרטים עבור כל הנכסים בבניין, לדוגמא מי הבעלים של כל דירה.
  3. נסח טאבו היסטורי – נסח טאבו המציג מידע על רישומים שבוצעו בעבר ברשות מקרקעין ועד הרישום העדכני ביותר. מומלץ להפיק נסח היסטורי על מנת שנדע את היסטוריית הנכס, לדוגמא מי היו בעליו הקודמים של הנכס.

הדרך הטובה ביותר לבדוק נכס – מפיקים נסח טאבו בקרית גת

יש חשיבות רבה לבדיקה נכס בטאבו לפני עסקת נדלן.

בדיקת נכס בטאבו הינו תהליך פשוט מאוד שעורך מספר דקות ולפני השכרת דירה התהליך הזה משתלם מאוד לביצוע, רק באמצעות נסח טאבו בקרית גת אתם יכולים לוודא כי בעל הדירה שמציג לכם את הדירה הוא באמת הבעלים החוקי של הנכס ושהוא באמת יכול להציע את הנכס לשכירות.

בתהליך של רכישת דירה בדיקת הנכס בטאבו הינו הצעד הראשון לפני שמתחילים שיח על הדירה עצמה. ראשית אתם צריכים לוודא שהנכס שאתם עומדים לרכוש בא בקנה אחד עם תיאור הנכס לפי בעל הדירה, תוכלו לבדוק את גודל הנכס בפועל, כמות חדרים (ולבדוק אם לא בוצע שינוי או עבירת בנייה), הערות אזהרה, רכוש משותף (לדוגמא – האם באמת יש חניה מוצמדת לנכס).

מקרים בהם הנכס לא רשום בטאבו צריכים להדליק אצלכם נורת אזהרה ולבדוק באופן מידי את הסיבה שהנכס אינו רשום, זה השלב שעו"ד שלכם צריך להיכנס לתמונה על מנת להבטיח שהעסקה שאתם מבצעים תקינה.

בדירות חדשות ישנן מספר סיבות שיכולות להסביר מדוע הנכס אינו רשום בטאבו: הנכס לא סיים את שלב הפרצלציה – לא בוצעו חלוקה לחלקות ותתי חלקות לצורך רישום הבניין או שחברת הבנייה לא השלימה את הליך הרישום.

תהליך רישום בעלים בנסח הטאבו

חוק מקרקעין קובע כי עסקת רכישת דירה צריכה להיות מנוחת בחוזה כתוב, כולל חתימת כל הצדדים הרשומים בעסקה.

בעסקאות מכר יתבצע שלב רישום הערת אזהרה לטובת הקונה אשר לרוב מבוצע בתוך 2 ימי עסקים. הערת אזהרה מבטיחה לקונה כי לא יבוצע על הנכס עסקה נוספת.

בעת רישום הערת אזהרה ורישום דירה יש לצרף את המסמכים הבאים:

  • בקשת רישום מקרקעין חתומה על ידי הרוכש
  • שטר מכר מקורי, חתום ומאומת.
  • צילום ת.ז של כל הצדדים
  • אישור על היעדר חובות לרשויות המקומיות
  • אישור מס שבח, מס רכישה
  • שטר משכנתא במידה ונלקח
  • אישור תשלום אגרת רישום טאבו ומשכנתא

מפיקים נסח טאבו בקרית גת ובודקים בצורה מקצועית את הנכס

סיכמנו עבורכם רשימה של מספר משימות ופעולות חשובות לביצוע לפני רכישת נכס.

  1. בדיקת התאמה בין פרטי הגוש, חלקה ותת החלקה שיש ברשותכם לבין הפרטים הרשומים בפועל בנסח הטאבו. אי התאמה בפרטים צריך להדליק נורת אזהרה שמשהו בעסקה לא בטוח.
  2. בדיקת התאמה פרטי גוש החלקה ותת החלקה מול תשריט הבניין – בתשריט הבניין תמצאו שרטוט של הבניין וחלוקה לדירות יש לבדוק האם הנכס שאתם מעוניינים לבצע עסקה מוצג באופן זהה גם בתשריט. חוסר התאמה בין הנכס לתשריט הינו נורת אזהרה שמשהו בעסקה לא בטוח.
  3. בדיקה האם יש חריגות בנייה – יש לעשות השוואה מול מצב הנוכחי של הדירה לפרטים המופיעים בנסח הטאבו ולתשריט הבניין.
  4. בדיקת הערות אזהרה – אם מופיע הערת אזהרה יש לבדוק את הסיבה והבין מה נדרש והאם ההערה בעייתית עבורכם.
  5. הפיקו נסח טאבו בקרית גת בתחילת בדיקת הדירה וביום חתימת חוזה – וודאו כי לא בוצעו שום שינויים בזמן המו"מ.

לשכת רישום מקרקעין שעות פעילות קבלת קהל ומענה טלפוני

מידע נוסף בנוגע לייעוץ אופן הגשה תיקים לרישום וכל מידע אחר מומלץ להתקשר אל מוקד התמיכה של רישום מקרקעין בטלפון *8653 שלוחה 1 הפעיל בימים א-ה בשעות 08:00-16:00. ניתן לגשת אל לשכת רישום מקרקעין האזורית, שימו לב לימים ולשעות הפעילות.

יוםפתיחה מענה טלפוניסגירת מענה טלפוניקבלת קהל
ראשון08:0016:00בזימון תור בלבד
08:30-12:30
שני08:0016:00ללא
שלישי08:0016:00ללא
רביעי08:0016:00בזימון תור בלבד
08:30-12:30
חמישי08:0016:00ללא
שישיללאללאללא
שבתללאללאללא

שאלות חשובות בנושא נסח טאבו בקרית גת

כשתוציאו נסח טאבו בנסח טאבו בקרית גת תגלו גם כי בנסח הטאבו נכתבו הערות שונות המשקפות את הזכויות של גורמים שונים לגבי הנכס. בין ההערות הללו ניתן למנות הערת אזהרה, הערות לגבי שעבודים או הפקעות, עיקולים וכן תוכלו לדעת אם היו בנכס חריגות בנייה.

שם מלא ות.ז של בעל הנכס, הצמדות לנכס (חצר, חנייה, מחסן, רכוש משותף, וכו'), גודל הנכס נטו, מהות הפעולה ( ירושה, בעלות, וכו'), הערות אזהרה לנכס, עיקולים/שיעבודים או הערות של הבנק, האם לנכס נלקח משכנתא ותאריך סיום. חשוב לציין שנסח טאבו מרוכז מכיל פרטים מועטים על כל תת חלקה בבית משותף.

גוש – "המרכז למיפוי ישראל" מחלק את קרקעות ישראל לפי מספור של שטחים מוגדרים.
חלקה – חלוקה של גוש לשטחים נפרדים במסגרת הליך תכנון והסדר מקרקעין.
תת חלקה – מספר המזהה את הדירה בבית משותף (לא בכל המקרים מספר הדירה בבניין זה מספר התת חלקה).

נסח רגיל – נסח טאבו של גוש וחלקה (תת חלקה בבניין משותף).
נסח היסטורי – נסח המציג מידע של רישומים שבוצעו בעבר במקרקעין ועד הרישום העדכני ביותר. במידה ואין מידע היסטורי על הנכס מתקבל נסח זהה ל"נסח הרגיל".
נסח מרוכז – נסח טאבו לבית משותף (בית מעל 2 דירות), המכיל מידע חלקי ומרוכז על כל תתי החלקות בבית המשותף.

חזרו לנושאים המעניינים בפוסט

נסח טאבו לפי עיר - בחרו עיר והפיקו נסח טאבו